080 22 04

Pogoji uporabe

Nazaj

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ECE d.o.o "Prijazna energija, prijazne cene"

1. SPLOŠNI POGOJI

Ti splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa izdelkov prek spletne trgovine ECE d.o.o. »Prijazna energija, prijazne cene« (v nadaljevanju Splošni pogoji poslovanja), ki je dostopna na povezavi https://trgovina.ece.si/ (v nadaljevanju: spletna trgovina) in jo upravlja ponudnik e-storitve ECE d.o.o., Vrunčeva ulica 2 a, 3000 Celje, matična številka: 6064892000, Identifikacijska številka za DDV: SI55722679 (v nadaljevanju: ECE, lahko tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja zavezujejo kupce s trenutkom njene uporabe. Šteje se, da so z vsakim naročilom, oddanim prek spletne trgovine ali po telefonu, seznanjeni z njihovo vsebino in so v ponujene Splošne pogoje poslovanja privolili brez omejitev.

Storitve spletne trgovine lahko uporabljajo fizične osebe, starejše od 18 let, in pravne osebe s stalnim prebivališčem oziroma sedežem podjetja v Republiki Sloveniji. Uporaba storitve spletne trgovine je možna brez registracije za goste, za kupce ECE (fizična ali pravna oseba, ki pri ECE kupuje električno energijo in/ali zemeljski plin), ki želijo koristiti ugodnosti za kupce ECE, pa je potrebna registracija oziroma prijava.

ECE si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb Splošnih pogojev poslovanja brez predhodne najave. Kupca zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja, z oddajo naročila pa potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Jezik komunikacije je slovenščina.

2. POTEK NAKUPA

Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja spletne trgovine se ponudba pogosto posodablja in spreminja.

Cene v spletni trgovini so prikazane kot »Redna cena« in »Cena za kupce ECE«. Redna cena velja za goste, ki niso kupci elektrike in/ali zemeljskega plina pri ECE. Cena za kupce ECE velja za vse obstoječe kupce električne energije in/ali zemeljskega plina, ki so registrirani na ECE-jevem spletnem portalu Moj ECE.

Akcijska ponudba zajema izdelke, ki so ponujeni po nižjih cenah ali izdelke, ki so ponujeni v paketu z dodatnim brezplačnim izdelkom/darilom. Izdelki v akcijski ponudbi so označeni z znakom, ki obvešča o količini popusta v primerjavi z redno ceno ali o vrsti darila, ki ga prejme ob nakupu.

Novo v ponudbi zajema izdelke, ki so bili v spletno trgovino dodani nazadnje.

Menijska vrstica prikazuje kategorije, v katere so razvrščeni izdelki, ki jih ECE ponuja v svoji spletni trgovini. Ob kliku na posamezno kategorijo se odpre nova stran, kjer je možno podrobneje izbirati želeno kategorijo izdelkov.

Izbira želene kategorije izdelka

Kupec lahko želene izdelke išče s pomočjo spustnega seznama v meniju »Vse kategorije izdelkov«. S klikom na kategorijo ali prikazano sliko se odpre stran z vsemi izdelki v izbrani kategoriji oziroma podrobnejši opis izbranega izdelka.

Izbira in razvrščanje izdelkov

Na strani izbrane kategorije lahko kupec pregleduje ponujene izdelke in izbere tistega, ki ga najbolj zanima. Z izbirnikom, ki je  nad izdelčno skupino, lahko izdelke izbira glede na njihove različne lastnosti.

Pregled izdelka in izbira lastnosti

Pri izbiri želenega izdelka se odpre nova stran s podrobnejšimi informacijami izdelka. Količino je možno spreminjati, kot je označeno, in sicer s klikom na puščici levo/desno.

Na levi strani je prikazana galerija izdelka. Med slikami se kupec pomika s klikom na puščico za naprej/nazaj oziroma z neposrednim klikom na spodnje manjše slike, ki se prikažejo v zgornjem glavnem okvirju galerije. Z nadaljnjim klikom na sliko v glavnem okvirju se slika odpre v novem oknu v še večji dimenziji, če je ta na voljo.

Ko je izbira izdelka(-ov) končana, ga kupec s klikom na gumb »Dodaj v košarico«, doda v svojo nakupovalno košarico.

 

Obvestilo košarice

Ko kupec želeni izdelek doda v nakupovalno košarico, se mu prikaže okno z obvestilom. S klikom na gumb »Nadaljuj z nakupom« se obvestilo zapre in lahko nadaljuje z izbiranjem novih izdelkov. Če klikne na gumb »Na blagajno«, pa se obvestilo zapre in ga preusmeri na stran za pregled njegove nakupovalne košarice.

Pregled košarice

V pregledu košarice si lahko ogleda vse izdelke, ki jih je dodal v svojo košarico. S klikom na puščico ob količini izdelka lahko pozneje poveča ali zmanjša količino izbranega izdelka. Če želi izdelek odstraniti, izbere »Odstrani X«.

Ko je z izborom zadovoljen in želi izvesti naročilo, preprosto klikne na gumb »Naslednji korak«.

Vpis podatkov za naročilo

V tem koraku se lahko prijavi kot kupec ECE ter izkoristi ugodnosti. V spletni obrazec povpraševanja vpiše svoje uporabniško ime in geslo, ki ju uporablja za vstop v spletni portal Moj ECE in/ali ECEmobil, ter nato klikne na gumb »Prijavite se«.

Če kupec še ni registriran v spletni portal Moj ECE ali ECEmobil in je kupec ECE, bo potreboval svoj zadnji račun za elektriko in/ali zemeljski plin. S klikom na gumb »Hitra registracija« začne s postopkom registracije in sledi navodilom. V spletni obrazec vpiše svojo številko kupca (najde jo na zadnjem računu za elektriko in/ali zemeljski plin), zadnje 4 številke zadnjega računa (najde jih na zadnjem računu za elektriko in/ali zemeljski plin), želeno uporabniško ime in geslo, naslov svoje elektronske pošte ter svoje osebne (davčna številka, ime in priimek, naslov, poštna številka in kraj) in kontaktne podatke.

Nakup v spletni trgovini je možen tudi brez registracije kot gost z izbiro »Nakup kot gost«. Izpolniti mora obvezne podatke, ki so označeni z zvezdico »*«. Lahko izkoristi tudi ugodnosti, ki jih ECE ponuja kupcem ECE, tako da na začetku obrazca obkljuka »Želim zamenjavo dobavitelja elektrike in/ali zemeljskega plina ter pridobiti bonus ECE«. Tako bo začel postopek sklenitve nove pogodbe za dobavo elektrike in/ali zemeljskega plina in s tem zamenjavo dobavitelja. V elektronskem obvestilu bo prejel bonus ECE v višini razlike med redno ceno izbranega izdelka in ceno za kupce ECE.

ECE bo po elektronski pošti oziroma po telefonu od kupca pridobil vse podatke, ki jih potrebuje za sklenitev nove pogodbe za elektriko in/ali zemeljski plin, in zanj izvedel vse aktivnosti v postopku zamenjave dobavitelja elektrike in/ali zemeljskega plina. Po podpisu pogodbe o dobavi elektrike in/ali zemeljskega plina ter uspešno zaključenem postopku zamenjave dobavitelja bo ECE kupcu obračunal pridobljeni bonus ECE na prvem izdanem računu za dobavljeno elektriko in/ali zemeljski plin. Bonus ECE ni prenosljiv, ni ga mogoče zamenjati ali izplačati v gotovini. V primeru, da v roku šestih mesecev od naročila ne pride do dobave električne energije in/ali zemeljskega plina, bonus ECE zapade in ga ni več mogoče unovčiti.

ECE se zavezuje, da bo podatke, ki jih je pridobil na ta način, varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih ne bo posredoval tretjim osebam.

S potrditvijo nakupa kupec dovoljuje, da ECE obdeluje njegove osebne podatke, podatke o njegovi porabi, nakupih izdelkov in storitev iz njegove ponudbe in jih uporablja za statistične obdelave, trženjske raziskave, prilagajanje ponudbe, segmentacijo, »remarketing« ter potrebe obveščanja in neposrednega trženja po telefonu, SMS in MMS - sporočilih, elektronski ali fizični pošti. Kupec lahko to dovoljenje kadarkoli prekliče s pisno zahtevo po elektronski pošti: odjava@ece.si ali pošti na naslov ECE (glej točko 20 teh Splošnih pogojev poslovanja). Obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov poteka v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Če kupec po izdelkih povprašuje kot zavezanec za DDV, naj to označi v obrazcu in vpiše davčno številko oziroma identifikacijsko številko za DDV.

Ko kupec izpolni spletni obrazec, klikne na gumb »Nadaljuj«.

Predogled in potrditev

V zadnjem koraku nakupa kupec pregleda celotno naročilo, izbere želeni način plačila in vnese podatke za dostavo in preveri vpisane podatke. Če se zmoti, jih lahko popravi s klikom na »Pregled košarice«.

Po opravljenem pregledu potrdi naročilo s klikom na gumb »Zaključi nakup«.

Na ekranu se mu prikaže obvestilo, da je bilo njegovo naročilo uspešno oddano in hkrati se odpre okno, v katerem kupec lahko odda svojo oceno in mnenje o nakupu.

Predračun/ponudba za oddano naročilo

Na elektronski naslov, ki ga kupec navede v postopku nakupa, bo ECE poslal obvestilo »Potrdilo o naročilu«. Na njem je tudi spletna povezava na pripravljeno ponudbo/predračun za naročeni izdelek z opisom izdelka, njegovo ceno in vrednostjo DDV pa tudi pogoji plačila ter predviden rok dobave. V tem elektronskem obvestilu so tudi nadaljnje informacije o dobavi naročenega blaga. V primeru, da kupec ugotovi nepravilnosti, mora o tem nemudoma obvestiti ECE na e-naslov: spletna.trgovina@ece.si.

Kupci ECE, ki jim bo odobreno obročno odplačevanje, bodo skupaj s ponudbo prejeli tudi Pogodbo o prodaji na obroke.

Če po oddaji naročila ne prejmejo predračuna/ponudbe po elektronski pošti, naj preverijo, ali so ga/jo prejeli v mapo »Promocije« (imetniki e-poštnega naslova Gmail družbe Google) ali »Vsiljena pošta«/»Nezaželena e-pošta«.

Možno je, da kupec ne prejme obvestila »potrdilo o naročilu« in predračuna/ponudbe zaradi napačnega elektronskega naslova. V tem primeru naj kupec obvesti ECE po elektronski pošti na e-naslov  spletna.trgovina@ece.si ali po telefonu na brezplačno telefonsko številko  080 22 04.

Dokončna potrditev naročila in plačilo

Naročilo je dokončno potrjeno, ko plačilo za naročeno blago prispe na transakcijski račun, kot je navedeno na ponudbi oziroma predračunu. S plačilom predračuna kupec tudi potrjuje, da je seznanjen z vsebino Splošnih pogojev poslovanja.

V primeru obročnega plačevanja je predračunu priložena tudi Pogodba o prodaji na obroke. S plačilom predračuna se razume, da je s tem sklenjena tudi Pogodba o prodaji na obroke.

Po prejemu potrdila o plačilu bo ECE kupcu poslal obvestilo o prejetem plačilu in uspešno izvedenem nakupu na elektronski naslov, ki ga je navedel v postopku nakupa,. Obvestilo vsebuje tudi spletno povezavo do pripravljenega računa za naročeni izdelek, ki vsebuje opis izdelka, njegovo ceno in vrednost DDV, pogoje plačila ter predviden rok dobave. V primeru obročnega plačevanja je poleg računa pripeta tudi Pogodba o prodaji na obroke.

V primeru morebitne spremembe roka dobave bo ECE ustrezno in pravočasno obvestil kupca.

V primeru, da se zgodi, da so naročeni izdelki razprodani v postopku obdelave naročila (obdobje od oddaje naročila in prejema plačila na naš transakcijski račun) in jih ni na zalogi, bo ECE o tem obvestil kupca in mu ponudil predlog rešitve. Kupec ima pravico zahtevati povračilo kupnine v primeru, da se ne strinja z zamenjavo ali alternativnim izdelkom.

V primeru, da kupec potrebuje kakršnokoli nadaljnjo pomoč v zvezi s svojim naročilom, lahko piše ECE na elektronski naslov: spletna.trgovina@ece.si ali pokliče na brezplačno telefonsko številko  080 22 04. Delovni čas je vsak delavnik od  7. do 15. ure.

3. MOŽNOST SPREMEMBE NAROČILA

Sprememba naročila je možna do plačila izdelka oziroma do plačila prvega obroka.

Spremembo naročila lahko izvede prek poteka naročila, ki je obrazložen pod 2. točko Splošnih pogojev poslovanja. Po oddaji naročila in pred plačilom kupec o spremembi naročila obvesti ECE po elektronski pošti na e-naslov: spletna.trgovina@ece.si ali na brezplačno telefonsko številko 080 22 04.

4. CENE

Pri vsakem izdelku v spletni trgovini sta navedeni dve ceni: redna cena in cena za kupce ECE. Redna cena velja za vse kupce, ki uporabljajo spletno trgovino kot gostje in niso kupci elektrike in/ali zemeljskega plina pri ECE. Cena za kupce ECE velja za vse kupce elektrike in/ali zemeljskega plina pri ECE, ki so registrirani v Moj ECE ali ECEmobil. Kupec ECE je oseba, ki ima v času nakupa oziroma potrditve naročila posameznega izdelka z ECE sklenjeno veljavno pogodbo o dobavi elektrike in/ali zemeljskega plina ter je registrirana v Moj ECE ali ECEmobil.

Če kupec ni kupec ECE, lahko to postane in sklene pogodbeno razmerje za dobavo elektrike in/ali zemeljskega plina pri ECE. ECE bo za kupca brezplačno uredil vso potrebno dokumentacijo in postopek menjave dobavitelja. Pri nakupu izdelka bo v primeru izbire »Želim zamenjavo dobavitelja elektrike in/ali zemeljskega plina ter dobiti bonus ECE« v elektronskem obvestilu dobil bonus ECE. Po podpisu pogodbe o dobavi elektrike in/ali zemeljskega plina in uspešno izvedenem postopku zamenjave dobavitelja se mu bo dobljeni bonus ECE upošteval pri prvem izdanem računu za dobavljeno elektriko in/ali zemeljski plin. Bonus ECE ni prenosljiv, ni ga mogoče zamenjati ali izplačati v gotovini. V primeru, da v roku šestih mesecev od naročila ne pride do dobave električne energije in/ali zemeljskega plina, bonus ECE zapade in ga ni več mogoče unovčiti.

Po ceni za kupce ECE lahko izdelke iz spletne trgovine naročajo samo tisti kupci ECE, ki imajo veljavno pogodbo o dobavi elektrike in/ali zemeljskega plina ter se lahko v spletno trgovino prijavijo kot kupec ECE.

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).

Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bo ECE upošteval ceno, ki je veljala ob potrdilu naročila.

5. PLAČILNI POGOJI

Plačilo kateregakoli naročenega izdelka je mogoče:

•        v enkratnem znesku na podlagi ponudbe oziroma predračuna za kupce, ki niso kupci ECE, in za vse poslovne kupce ali

•        v enkratnem znesku ali obročno  v zaporednih obrokih za kupce ECE, ki že vsaj 6 mesecev kupujejo pri ECE in imajo poravnane vse zapadle obveznosti ter se obvežejo, da bodo električno energijo in/ali zemeljski plin pri ECE kupovali še vsaj 12 mesecev od sklenitve pogodbe o prodaji na obroke. Število obrokov je določeno pri izbranem izdelku v spletni trgovini. V primeru Akcijske ponudbe je možno določiti tudi druge možnosti plačila (npr. na večje število obrokov), kar je navedeno pri posameznem izdelku v okviru Akcijske ponudbe v Spletni trgovini).

Kupcem, ki niso kupci ECE, bo ECE povrnil razliko med redno ceno in ceno za kupce ECE za izbrani izdelek v obliki bonusa ECE na računu za energent v primeru, da sklenejo pogodbo o dobavi električne energije in/ali zemeljskega plina najkasneje v roku šestih mesecev od nakupa v spletni trgovini. Po uspešno opravljenem nakupu kupec od ECE prejme elektronsko obvestilo s priloženim bonusom ECE, ki se mu bo upošteval na prvem izdanem računu za dobavljeno električno energijo ali zemeljski plin. Bonus ECE ni prenosljiv, ni ga mogoče zamenjati ali izplačati v gotovini. V primeru, da v roku šestih mesecev od naročila ne pride do dobave električne energije in/ali zemeljskega plina, bonus ECE zapade in ga ni več mogoče unovčiti.

Kupcem ECE je omogočeno obročno odplačevanje brez obresti in drugih stroškov financiranja (stroški odobritve, financiranja in zavarovanja kredita). Odplačilna doba je določena pri posameznem izdelku v spletni trgovini.  Brezobrestno obročno odplačevanje je mogoče za kupce, ki že vsaj 6 mesecev kupujejo elektriko in/ali zemeljski plin pri ECE ter imajo pravočasno poravnane vse zapadle obveznosti. Ti lahko sklenejo Pogodbo o prodaji na obroke. S sklenitvijo navedene pogodbe se kupec zaveže, da bo najmanj do izteka plačila izdelka po sklenjeni Pogodbi o prodaji na obroke, pri ECE kupoval električno energijo in/ali zemeljski plin na vsaj enem merilnem mestu. Zaželeno je, da kupec poda soglasje za direktno obremenitev SEPA.

Plačilo v enem znesku po predračunu

Če se kupec odloči za plačilo v enem znesku po predračunu, predračun prejme na svoj elektronski naslov. Po prejetju potrdila o plačilu bo ECE na elektronski naslov kupca, ki ga je navedel v postopku nakupa, poslal obvestilo o prejetem plačilu in izvedenem nakupu. Na obvestilu je tudi spletna povezava do računa.

Plačilo na obroke

ECE bo kupcu na njegov elektronski naslov posredoval predračun. Prvi obrok po predračunu mora biti poravnan pred dobavo naročenih izdelkov. S plačilom prvega obroka se potrdi celotno naročilo, kupec pa potrjuje, da se strinja z obročnim odplačilom naročenega blaga in s tem je Pogodba o prodaji na obroke sklenjena. Višina obrokov se izračuna glede na končni znesek. Najnižji mesečni obrok je 10 €. Vsi mesečni obroki, razen prvega, bodo do odplačila celotnega zneska zaračunani na mesečnih računih za elektriko in/ali zemeljski plin.

Kupec lahko v primeru obročnega plačevanja v enkratnem ali večkratnih nakupih kupi izdelke v skupni vrednosti do 1.500 €.

Do plačila celotnega zneska naročenih izdelkov ti ostajajo v lasti ECE, ki lahko v primeru kupčevega nerednega plačevanja zapadlih obrokov na kupčeve stroške naroči njihov odvoz.

ECE si pridržuje pravico, da ne odobri obročnega plačila za izdelke v spletni trgovini kupcem, ki so v zadnjih 12 mesecih prejeli opomin iz naslova zapadlih, neplačanih obveznosti za dobavljeno elektriko in/ali zemeljski plin.

Za pogodbeno razmerje se šteje podpisana pogodba o dobavi elektrike in/ali zemeljskega plina neodvisno od vrste dobave elektrike in/ali zemeljskega plina. ECE sklepa pogodbo o prodaji na obroke samo s kupcem ECE oziroma podpisnikom pogodbe o dobavi elektrike in/ali zemeljskega plina. Vezava pogodbenega razmerja za dobavo elektrike in/ali zemeljskega plina za nadaljnjih 12 mesecev pomeni, da kupec še najmanj 12 mesecev po mesecu sklenitve pogodbe o nakupu blaga prek spletne trgovine ECE d.o.o. ne bo enostransko prekinil obstoječega pogodbenega razmerja z ECE za dobavo elektrike in/ali zemeljskega plina (če ima sklenjene pogodbe za več merilnih mest, velja ta obveznost za najmanj eno merilno mesto), oziroma da v tem obdobju ne bo z lastnim ravnanjem (npr. neplačevanje obveznosti iz pogodbe o dobavi elektrike in/ali zemeljskega plina) povzročil prenehanja pogodbe o dobavi elektrike in/ali zemeljskega plina. V nasprotnem primeru mora celotno vrednost še neplačanih obrokov na dan prekinitve pogodbe poravnati po redni ceni. ECE mu bo izstavil račun z rokom plačila 15 dni, ki bo zajemal vse obveznosti, kar je lahko hkrati tudi na zadnjem računu za elektriko in/ali zemeljski plin. Poleg navedenih obveznosti je ECE upravičen kupcu, v primeru nakupa izdelka v okviru Akcijske ponudbe, zaračunati razliko do redne cene izdelka v času, ko je kupec posamezni izdelek kupil v okviru Akcijske ponudbe.

ECE si pridržuje pravico, da med obročnim plačevanjem odkloni možnost brezobrestnega obročnega odplačila kupcem, ki neredno poravnavajo svoje obveznosti za elektriko in/ali zemeljski plin, o čemer bo kupce pisno obvestil.

Kupec lahko v kateremkoli trenutku po svoji izbiri predčasno poplača celotni dolg brez dodatnih stroškov zanj.

6. MOŽNOSTI PLAČILA

Spletna trgovina ECE omogoča naslednje možnosti plačil:

•        s celotnim nakazilom na račun ECE po ponudbi/predračunu,

•        z obročnim plačevanjem, pri katerem se prvi obrok plača takoj po ponudbi/predračunu, preostale obroke pa na zaporednih mesečnih računih za dobavo elektrike in/ali zemeljskega plina,

•        s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard, Maestro, Visa in Visa Electron, American Express).

Pri plačilu s kreditno kartico prek spleta je treba v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila za vračilo kupnine obvestiti ECE po elektronski pošti na naslov: spletna.trgovina@ece.si ali po telefonu na brezplačno številko  080 22 04.

7. DODATNE UGODNOSTI ZA KUPCA IN AKCIJSKA PONUDBA

ECE lahko kupcem ob nakupu izdelka iz spletnega kataloga ponudi dodatne akcijske ugodnosti, ki so časovno omejene in so lahko v obliki brezplačnega darila in/ali enkratnega bonusa (kupona) za elektriko in/ali zemeljski plin. Vrednost bonusa (kupona) že vključuje DDV. Bonus oz. kupon ne izključujeta pridobitve drugih ugodnosti, kot je npr. posamezna Akcijska ponudba, razen če je pri akcijski ponudbi, objavljeni v spletni trgovini, to posebej navedeno.

Kupec, ki izpolnjuje pogoje za pridobitev dodatnih ugodnosti v obliki brezplačnega darila, bo darilo prejel brez dodatnih stroškov skupaj z naročenim izdelkom iz spletne trgovine.

Ugodnosti v obliki bonusa (kupona) za elektriko in/ali zemeljski plin bo ECE kupcu obračunal v enkratnem znesku na računu za energijo v roku dveh mesecev od potrditve naročila izdelka iz spletne trgovine. Obračun bonusa je vezan na merilno mesto, ki ga je kupec navedel pri naročilu izdelka iz spletne trgovine. Bonusa ni mogoče prenesti na drugo merilno mesto ali drugo osebo. Izplačilo bonusa v gotovini ni mogoče.

ECE bo izdelke v spletni trgovini, ki so v akcijski ponudbi, posebej označil z oznako »Akcijska cena«. Pri vsaki tovrstni oznaki bo tudi navedeno, od kdaj do kdaj posamezna akcijska ponudba velja (časovna in/ali količinska omejenost akcijske ponudbe) ter ostale podatke, v skladu z določili teh Splošnih pogojev poslovanja. ECE si hkrati pridružuje pravico, da kadarkoli, posebej pa, če poide zaloga izdelkov, akcijsko ponudbo prekine. To stori z objavo na spletni strani, kjer je bila Akcijska ponudba posameznega izdelka objavljena, pri čemer velja, da bo zagotovil dobavo posameznega izdelka, če je bil naročen pred objavo zaključka akcijske ponudbe.

Posamezni izdelek v akcijski ponudbi ima lahko različne cene za obstoječe kupce energentov ECE ter za ostale kupce, ki navedenih energentov ne kupujejo pri ECE, v skladu z določili teh Splošnih pogojev poslovanja. Končne prodajne cene z DDV bodo pri oznaki »Akcijska ponudba« tudi navedene.

V okviru akcijske ponudbe lahko kupec kupuje izdelke po nižji ceni, ki sicer velja v redni prodaji v okviru spletne trgovine ECE. Hkrati ECE omogoča kupcem ECE za izdelke, ki so zajeti v okviru akcijske ponudbe, nakup na 12, 24 ali 36 obrokov, odvisno od vrednosti izdelka, kar bo v spletni trgovini tudi posebej označeno.

V primeru, da je pri posameznem izdelku, ki je označen z »Akcijsko ponudbo«, všteta tudi storitev montaže in zagona naprave, je to pri izdelku posebej navedeno. V tem primeru je v okviru storitve montaže in zagona naprave upoštevana standardna izvedba priključitve in zagona, upoštevajoč, da ima kupec potrebne priključke predpripravljene (električna energija, kabelska oz. optična instalacija za priklop interneta, morebitni ostali potrebni priključki). V primeru, da predpriprava ni ustrezna, ima izvajalec storitve priklopa in zagona pravico zaračunati dodatna dela in materialne stroške skladno z njegovim z veljavnim cenikom. Za te stroške ECE ne prevzema nobene odgovornosti.

8. DOSTAVA

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 5 do 10 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve kupčevega naročila. Pogodbeni partnerji za dostavo izdelkov so opredeljeni v pogodbah, ki jih ima ECE sklenjene z dobavitelji izdelkov.

Stroške dostave naročenih izdelkov krije ECE in so za kupca brezplačni.

Če naročenih izdelkov ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času, bo ECE kupca o tem obvestil, pri čemer bo uporabili njegove kontaktne podatke, ki jih je navedel ob oddaji naročila.
Dostava naročenih izdelkov v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

9. IDENTIFIKACIJA KUPCEV OB PREVZEMU BLAGA

ECE oziroma njegova pooblaščena dostavna služba si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika naročenih izdelkov (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovi, da lahko izroči izdelke pravemu kupcu.

10. IZDELKI, KI JIH NI NA ZALOGI

Če izdelka, ki ga je kupec nameraval kupiti, trenutno ni na zalogi, ga bo ECE o tem obvestil, pri čemer bo uporabil kontaktne podatke kupca, ki jih je navedel ob oddaji naročila. Kupec lahko takrat naročilo v celoti pisno prekliče ali potrdi, da bo počakal, da bo izdelek znova na zalogi. ECE se opravičuje za nevšečnosti, ki jih je kupcu takšen primer lahko povzročil.

Če izdelka, ki ga je kupec naročil, ni več na zalogi, ECE lahko, po predhodni odobritvi kupca, temu dostavi primerljiv izdelek po tehničnih karakteristikah in trenutnih cenah na trgu.

11. ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene zunaj svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema naročenega izdelka ECE obvesti, da odstopa od pogodbe in bo vrnil izdelek, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ECE omogoča vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev uvoznika oziroma proizvajalca ali v primeru obstoja stvarnih napak v skladu z določili Obligacijskega zakonika (OZ). Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za kupce - fizične osebe.

Kupec mora o tem, da bo izdelek vrnil, obvestiti ECE na podlagi predpisanega obrazca pisno na elektronski naslov spletna.trgovina@ece.si ali brezplačno telefonsko na številko  080 22 04.

Izdelek mora kupec vrniti najpozneje v 14 dneh od sporočila o odstopu. Obrazec z navodili je na voljo tukaj. Vračilu je treba obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa. Edini strošek, ki kupca bremeni v zvezi z odstopom od naročila, je neposreden strošek vračila izdelka. Pošiljk z odkupnino ECE ne sprejema.

Izdelek mora biti nepoškodovan in v nespremenjeni količini ter z originalno embalažo. Pred odločitvijo, da bo odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka ne sme še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe. Preizkušanje izdelkov, ki odstopajo od navedenega, se šteje za uporabo izdelka, kar pomeni, da bo ECE zavrnil možnost odstopa od pogodbe in mu vrnjeni izdelek na njegove stroške poslal nazaj.


Izdelek nam pošljite na naslov:

ECE d.o.o.
Vrunčeva ulica 2 a
3000 Celje

ECE bo kupnino povrnil najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka na transakcijski račun, ki ga bo kupec sporočili pisno na elektronski naslov spletna.trgovina@ece.si ali po telefonu na brezplačno telefonsko številko  080 22 04.

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov kupec dobi na brezplačni telefonski številki  080 22 04.

ECE kupcu omogoča tudi zamenjavo izdelka.

12. REŠEVANJE REKLAMACIJ/PRITOŽB IN ZAMENJAVA IZDELKOV

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. ECE bo kupčeve izdelke skrbno zapakiral, da bi do njega prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Kupec – fizična oseba ima ob morebitni napaki na izdelku pravico zahtevati, da ECE izdelek z napako zamenja z novim, brezhibnim, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Če je ob dostavi embalaža, v kateri je izdelek, poškodovana, mora kupec pred odprtjem embalaže tega poslikati. Če se pozneje ugotovi, da je poškodovan tudi izdelek, mora v reklamacijskem zahtevku priložiti tudi sliko poškodovane embalaže. Vse skupaj naj pošlje na e-naslov spletna.trgovina@ece.si ali pokličite na brezplačno telefonsko številko  080 22 04 v 8 dneh po prevzemu blaga.

Če je kupec pravna oseba, mora ob morebitni napaki na izdelku nemudoma obvestiti ECE oziroma v roku 8 dni, da bo izdelek z napako zamenjal z novim brezhibnim.

Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oziroma kopije računa.

Reševanje reklamacij/pritožb po telefonu je možno vsak delavnik od  7. do 15. ure. Kupec lahko reklamacijo/pritožbo pošlje tudi po pošti na naslov ECE d.o.o., Vrunčeva ulica 2 a, 3000 Celje ali po elektronski pošti na e-naslov spletna.trgovina@ece.si. ECE bo reklamacije/pritožbe obravnaval in nanje odgovoril v nadaljnjih osmih (8) dneh.

13. GARANCIJA

Garancijo na prodajne izdelke nudi uvoznik oziroma proizvajalec v skladu s svojimi garancijskimi pogoji.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec pokliče ECE, ki bo zagotovil pravočasno informacijo.

14. STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

•      izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet,

•      izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

•      izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

•      je ECE izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost izdelka?

Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Kako se uveljavi stvarna napaka?

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z njenim natančnim opisom ECE obvestiti v zakonsko določenem roku in mu hkrati omogočiti pregled izdelka.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem izdelkov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec – fizična oseba ima v primeru, da je pravilno obvestil ECE o napaki na izdelku, pravice, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov, in sicer, da ECE odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Kupec je dolžan izdelek, ki ga je ECE-ju izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po koncu obravnave prevzeti v rokih in na način, kot je določeno v teh Splošnih pogojih poslovanja. Kupec prevzame izdelek na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil ECE-ju, če ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

ECE kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave in ga pozove na prevzem izdelka. Kupec je dolžan izdelek, prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec izdelka ne prevzame v navedenem roku, se izdelek izroči v hrambo ECE-ju na naslovu njegovega skladišča: ECE d.o.o., Vrunčeva ulica 2 a, 3000 Celje. ECE hrani izdelek v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila, prav tako ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 € z DDV/dan) in pravico do povračila vseh za ohranitev izdelka potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko ECE izdelek proda in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in drugih stroškov ECE-ja, nakaže kupcu. Če je vrednost izdelka zelo majhna, ga lahko ECE podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. ECE 15 dni pred iztekom 6-mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi izdelka, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

15. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina ECE je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov in vzdrževanja poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ECE pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine.

ECE se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ECE ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ECE kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

16. PRITOŽBE IN SPORI

ECE spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec lahko poveže z ECE po telefonu na brezplačno številko  080 22 04 ali po elektronski pošti na e-naslov spletna.trgovina@ece.si. Pritožba se odda na e-naslov spletna.trgovina@ece.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

ECE se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ECE prizadeva po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno.

Prodajalec skladno s 3. odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) izjavlja, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi nastali v postopkih spletne prodaje po teh pogojih in po posebnih akcijskih pogojih.

17. POOBLAŠČENI SERVISERJI

Popravljen izdelek bo kupec prejel najhitreje, če garancijo uveljavlja neposredno pri proizvajalcu oziroma na njegovem pooblaščenem servisu, ki je naveden tudi pri izdelku in ali na priloženem garancijskem listu.

18. POMOČ IN DODATNA VPRAŠANJA

Za vsa dodatna vprašanja je ECE na voljo po elektronski pošti na naslovu: spletna.trgovina@ece.si ali na brezplačni telefonski številki  080 22 04 vsak delavnik od 7. do 15. ure.

19. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

ECE se zavezuje, da bo varoval kupčevo zasebnost. Za oddajo povpraševanja v njegovi spletni trgovini potrebuje kupčeve osebne podatke. Podatke, ki mu jih kupec posreduje, bo varovali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih ne bo posredoval tretjim osebam, razen za namen dostave izdelkov. Z nakupom prek spletne trgovine kupec dovoljuje, da ECE uporablja njegove osebne podatke ter podatke o njegovi porabi, nakupih izdelkov in storitvah iz njegove ponudbe za statistične obdelave, trženjske raziskave pa tudi za potrebe neposrednega trženja po telefonu, SMS in MMS - sporočilih, elektronski ali fizični pošti. To dovoljenje lahko kadarkoli prekliče s pisno zahtevo po elektronski pošti na naslov: spletna.trgovina@ece.si ali pošti na naslov: ECE d.o.o., Vrunčeva ulica 2 a, 3000 Celje.

20. INFORMACIJE O ECE d.o.o.

Naziv družbe: ECE, energetska družba, d.o.o.
Sedež družbe: Vrunčeva ulica 2 a, 3000 Celje
Matična številka: 6064892000
Identifikacijska številka za DDV: SI55722679

OSTALA DOLOČILA

Ti pogoji začnejo veljati in se uporabljati od dne 21. 10. 2016.

ECE d.o.o.

Količina je prevelika

X